Finala competiţiei de afaceri start-up “Visionary Unique Minds”

Sâmbãtã, 27.02.2016, a avut loc finala competiţiei de afaceri start-up “Visionary Unique Minds”, organizatã de Universitatea de Management din Varna, prima în topul universitãţilor de business din Bulgaria.

Liceul Teoretic “Ovidius” Constanţa a fost reprezentat de cãtre 5 echipe, coordonate de profesorul Victor Mihalaşcu: SynchroThink, centru de meditaţii (locul 4, Alina Mihaela Micu, Iulia Iamandei); IceBee, comerţ cu produse apicole (locul 5, Adela Abãlaru, Filip Ţepeş, Maria Niculae, Sorina Gabriela Milescu); Antek, centru de echitaţie (locul 6, Andreea Aldea, Teodora Papuc); Wonder Library, ceainãrie-librãrie (locul 7, Andreea Pernici, Cãtãlina-Claudia Pocrişte); EvoSports, bazã sportivã şi salã de fitness (locul 8, Alexandru Cornel Chirea, Alexandru Rãzvan Cãrare, George Gabriel Nicoarã, Mihnea-Gabriel Cristea).

Elevii de clasa a XI-a au trebuit sã atingã anumite obiective pe parcursul etapelor competiţiei, cu ajutorul unor mentori cu experienţã în acest domeniu din Bulgaria şi Anglia. În etapa finalã, punctajele s-au acordat corespunzãtor pe baza evaluãrii activitãţii fiecãrei echipe.

Pe baza planurilor de marketing, de management, de producţie si de finanţe, aceştia au creat un profil al afacerii pe mai multe reţele sociale online consacrate: Twitter (unde target-ul a constat în atragerea a 50 persoane care sã le urmãreascã activitatea), LinkedIn (200 persoane au trebuit sã se alãture grupului creat), YouTube (200 persoane care sã vizualizeze filmuleţele profesionale create de fiecare echipã, precum şi 50 like-uri), F6S (platformã internaţionalã de investitori, unde investitori din lumea realã a afacerilor au avut acces la vizualizarea afacerii fiecãrei echipe in detaliu, aici scopul fiind atragerea unei investiţii iniţiale de 500 USD).

Aceastã competiţie le-a oferit elevilor oportunitatea de a îşi pune în practicã abilitãţile economice şi antreprenoriale dobândite pe parcursul cursurilor şcolare, precum şi cele lingvistice, întrucât competiţia s-a desfãşurat în limba englezã. Spiritul inovator, creativitatea, cunoştinţele în domeniul IT şi cel al marketingului, ţinând cont cã elevii au trebuit sã creeze reclame cât mai verosimile, au fost, de asemenea, competenţe demonstrate şi dezvoltate pe parcursul competiţiei V.U.M.






Switch to our mobile site